Wycieczka do Międzybrodzia Żywieckiego

• Drukuj zawartość bieżącej strony
  • Zapisz tekst bieżącej strony do PDF
29 kwietnia 2019

26 kwietnia grupa złotoryjskich diabetyków udała się na 3 - dniową wycieczkę. Wystartowaliśmy punktualnie o godz. 6:00 rano i udaliśmy się do pierwszego punktu zwiedzania Muzeum Browaru Żywiec. Po drodze w Bielsku Białej zabraliśmy prezesa oddziału rejonowego Mariana Procnera, który był gospodarzem naszej wycieczki.

Zwiedzanie Muzeum - dowiedzieliśmy się bardzo istotnych informacji o powstaniu browaru i muzeum oraz o produkcji wytwarzanego firmowego napoju. Następnie grupa udała się do Międzybrodzia Żywieckiego na Rejs statkiem po jeziorze żywieckim. Po krótkim wypoczynku na statku, gdzie mogliśmy podziwiać piękne widoki, grupa potem udała się na zdobycie szczytu jakim jest Góra Żar. Na koniec dnia udaliśmy się na wypoczynek do Ośrodka Niagara, gdzie grupa udała się na nocleg. Następnego dnia zaraz po śniadaniu grupa udała się na podbój Wisły, gdzie swoje zwiedzanie rozpoczęliśmy od skoczni Małysza w Wiśle Malinka, następnie udaliśmy się do Rezydencji Prezydenta Rzeczpospolitej w Wiśle, tam zostaliśmy podzieleni na dwie grupy, gdzie każda z nich udała się na zwiedzanie zamku. Po zakończeniu zwiedzania wróciliśmy do ośrodka na kolację połączoną z wieczorkiem integracyjnym. Trzeciego dnia po śniadaniu udaliśmy się w drogę powrotną do domu, ale nie zakończyliśmy jeszcze zwiedzania. Po drodze zatrzymaliśmy się na zwiedzanie Zamku w Mosznej. Mieliśmy okazję zobaczyć ogrody oraz wnętrze zamku słuchając ciekawych historii z ust przewodnika. Szczęśliwi i pełni wrażeń wróciliśmy do naszego miasteczka jakim jest Złotoryja. Pełni energii już planujemy następne wycieczki. Dziękujemy Panu Marianowi Procnerowi - prezesowi oddziału rejonowego PSD w Bielsku Białej za oprowadzanie nas po swoim pięknym terenie oraz, że był naszym gospodarzem, a także kierowcy Panu Krzysztofowi Buss z firmy Wdowczyk Travel za bezpieczną jazdę.